salji

Thursday 4 April 2013

Sorry Sebab Aku Memang Sebegini

Assalamaualaikum .

selamat malam .
oke , aku baru je balik dari KL , tujuan utama aku g KL nak melawat mak akak senior aku kat HKL . sakit thyroid . tapi sekarang aku bukan nak citer pasal aku g HKL , tapi pasal someone yang

tadi balik dari KL , macam biasa , aku dalam kereta , bising lah . aku kan , tak cukup mulut kalau nak cakap , tapi dia bukan kenal aku baru lagi kan ? dah lama kan ? tapi kenapa aku rasa macam dia baru kenal aku baru je lagi ? aku tahu dia ngantuk dalam keta , dia drive , dan untuk mengelakkan dia mengantuk , aku nak bisinglah dalam keta . tapi dengan selambanya dia berkata "tini boleh shut up tak ? "

oh my . aku terus diam . dan aku diam . diam dan diam . sampai lah dah nak dekat sampai kolej . aku terus tegur aku sebab aku nampak dia mengantuk . salah ke ? maaf lah sebab aku bising . itu memang aku . orang sekeling aku tahu aku macam tuh . tolong lah . aku mintak maaf sangat .

kalau jangan buat aku macam tu boleh tak ? aku tahu , aku perempuan , aku gadis , aku wanita . bakal nurse ! tapi kalau dah aku emmang macam ni , nak buat macam mana ? tolong lah terima aku seadanya . aku tahu aku bukan sesiapa bagi kau , hanya JUNIOR kau . maaf andai aku adalah seseorang yang kau tak suka .

aku menyesal suka kat kau ~ suka? boleh LIKE ^^

No comments:

Post a Comment