salji

Wednesday 24 April 2013

Rokok -_-

Assalamualaikum . selamat pagi :)

now , 5.47 pagi dah . nak dekat subuh :) jangan lupa subuh ye kengkawan .

this entry , den mau bilang , yang den benci rokok . den benci merokok , tapi ada jugak lah perokok yg den tak suka . senior den kata , kalau tak suka , kena benci perbuatannya , jangan benci pelakunya , sebab mana tahu akan datang dia yg lebih baik dari kita .

malam tadi den kuar g makan dengan senior2 seilat den . lepas tu den dengar khabar bahawa sorang senior den yang tak merokok ni dah try2 merokok . apalagi . naik angin aku . seriously , tak sangka giler dy merokok . sebab dy pernah kata yang dy takkan merokok .

even ada jer senior aku yang dah lama merokok ni . dah berbuih mulut aku ni nasihat . ye la , as a nurse , mesti lah nasihat org sekeliling aku ni ha . dy ni dah lah antara senior yg rapat dengan aku & akak nih . ktorg takut giler & marah giler time dengar dy merokok tadi . memang aku pukul dy . bebel gak la , tapi tak lah seperti selalu . sebab aku nak bebel panjang kat dy . tapi td tak sempat . ingat nak bebel masa otw balik rumah dari lepak . tapi d dah balik dulu . den pon bia je lah . balik tuh , ujan, dy jemput ktorg naik keta . sepatah haram aku tak cakap apa kat dy . just terima kasih je sebab amik ktorg .

sakit hati weh . tak tahu lah kenapa . lama gak la aku bermuram kat dalam kedai tadi . tak dapat nak senyum . ni aku dah perli gak la kat FB ni ha . HARAP TERASA .

BELIA BENCI ROKOK ! & selamat subuh .

sekian .
assalam . suka? boleh LIKE ^^

No comments:

Post a Comment