salji

Monday 25 March 2013

Share sikit

Assalamualaikum .. 

sihat semua ? Alhamdulillah jika sihat . jika tak sihat tu , Allah sedang uji kita , mungkin dalam proses pembasmi dosa dosa kecil kita atau proses peningkatan iman kita mungkin . 

okeng , saya just nak update diari on9 saya nih setelah sekian lama sya tak update . 

saya sihat alhamdulillah . baru baru ni saya ada join satu camp , yang dianjurkan oleh persatua mahasiawa Islam ,kolej saya nih . Alahmdulillah , adalah input yang saya dapat , even sikit pon sebab saya ni jahil bab ilmu agama nih . Banyak pengalaman yang saya dapat , kenalan baru even satu kolej , tapi ada yang tak pernah jumpa . tu lah , gunanya join aktiviti persatuan nih . sebagai resolusi dalam camp tuh , saya akan melakukan sesuatu *banyak sebenarnya* untuk memperbaiki diri untuk mendekati Allah , antaranya puasa sunat , Qiam , solat sunat rawatip even saya tak tahu macam mana nak buat tu pada mulanya , sedekah , adalah kekerapan yang telah ditetapkan . inshaAllah saya akan jalankan semua tuh . ini boleh hilangkan sifat M ! resolusi sesama ahli peserta pon ada untuk mengeratkan ukhwah yang telah sedia ada .
selain saya selalu join aktiviti persatuan silat saya tuh . tak salah join banyak parsatuan nih , asalkan tahu bahagikan masa , lagi lagi student macam saya nih . dengan assignment nya lagi , study nya lagi . banyak benda nak di buat dan boleh buat sebenarnya . cuma kena pandai bahagikan masa . ini pon , saya baru je siapkan satu assignment group . this week nak kena hantar dah . doakan kami mendapat yang terbaik . 

inshaAllah , mengikut perancangan , weekend ni nak balik kg ! wee !! lepas tuh , minggu depan nak g penang pulak ! nak hantar pengantin sedara . hehe . mak yang ajak , tapi tak sure lagi . inshaAllah lah .  tak apa , pasal kes g penang tuh , t saya story mory lagi ek ? (: 

okeng , saya nak balik rumah *kat library nih* , nak carik makanan ! huh . lapar -_-

daa . assalam . 
suka? boleh LIKE ^^

No comments:

Post a Comment