salji

Tuesday 12 February 2013

Sambungan Tentang Perasaan

Assalamualaikum w.b.t

okeh . aku sambung diari online aku di sini .

ingat lagi cerita en. kaca mata & en. noob aku ? haha . kalau baca , ingat lah . aku baru cerita pada post yg lepas ni . post tahun lepas lah . haha .

sekarang aku dah buang perasaan aku pada en. noob jauh jauh . beliau dah bahagia dengan pasangan beliau . tak tahu dah official ke belum . yang pasti , pada aku dorang memang saling suka . cuma ego jek . so , en. noob dah tak ada kena mengena dengan aku langsung . cuma sebagai senior & junior sahaja . okeh ? dalam hati ku , en. noob . okeh . selesai ..

lagi sorg , en. kaca mata . ingat ? haa , beliau ni , masih dalam hati lagi . belum pangkah lagi nama beliau . hee .. tapi , masalah nya sekarang beliau tuh , dingin sangat kat aku . orang lain steady jek . dia ? hampeh . kadang kadang , kalau bersua muka , tak pernah cakap sepatah haram . kadang kadang , aku pandang beliau , pastu kena marah =..=" marah tuh , tak lah marah sangat . dia just cakap , "kenapa tini ? apsal pandang pandang ? " gitu lah bunyik nya ..
even beliau berperangai sebegitu rupa , aku still takleh buat hati aku untuk tidak jatuh hati pada beliau . sebab aku sendiri tak tahu menahu apa pasal , kenapa , bagaimana , mengapa aku boleh jatuh hati pada beliau . ni , tak tahu lah jatuh hati ke , jatuh jantung ke , tapi  rasa nya , suka suka gitu je kod . hanya Allah yg Esa je tahu . aku sendiri , empunya badan , empunya hati , tak tahu . ye lah , Allah yang cipta kita , mesti lah  Dia tahu segala galanya .

tak apa , yang penting , bila kita suka someone tuh , kita doa kan beliau . semoga Allah sentiasa merahmati mu en. kaca mata ~ Allah tahu segala yang ada dalam hati kita . jika benar engkau jodoh ku , sama sama kita doa kan , yang Allah dekat kan hati kita . suka? boleh LIKE ^^

No comments:

Post a Comment